04 juni, 2009

Too bad.

Hm ja, det har inte blivit så mycket bloggande, eller bloggläsande den senaste veckan efter att min dator bestämde sig för att gå in i väggen. Jag ligger ca 220 inlägg efter på bloglovin, jippi ;) Har iallafall haft en trevlig långhelg, kommer inte riktigt ihåg vad jag gjorde i fredags, men jag var säkert med Synne och Malene.
I lördags var vi på ungarnas (smågrannarna från vågen) spelning på Arena, de var faktiskt ganska bra!
Och i söndags tog vi färjan till Huglo och cyklade 5 km (!) till HUGLO LIVE! bra band, kommer tyvärr inte ihåg vad de hette, men de var bra i allafall xD
I måndags tänkte vi (jag, Malene, Synne) sätta oss ute på en liten holme och grilla men det blåste väldigt mycket så vi gick hem igen och grillade hemma hos Synne istället.

Igår vaknade jag och var extremt allergisk, lyckades till slut få slut på det och somnade om. Vaknade dock med en förkylning :S som har hållt i sig tills nu, så istället för att packa har jag tillbringat de två senaste dagarna med att ligga i soffan med snytpapper, sprite, cola och glass. Glamoröst som fan! Ska vakna tidigt imorgon och packa, vi åker ca kl 11 så vi borde väl vara framme i Vänersborg runt 9-10 på kvällen!

Nu ska jag gå och lägga mig. Är trööött.
Goodnight sötnowsar!

1 kommentar:

kristina sa...

Ungefär som jag då:)
Gå in i väggen eller bli kastad in i väggen?

Ha nu en bra helg:)

Kram