27 juni, 2009

Sommarlov!

Jag får ju helt enkelt be om ursäkt för mitt extremt dåliga bloggande. Måste förbättra mig men kan inte lova något eftersom jag på måndag ska sommarjobba från 8 på morgonen till 8 på kvällen. Kommer bli ganska trött av det antar jag. Men det ska bli skönt att tjäna lite pengar!

Nu har jag iallafall varit i Sverige i en vecka, skitkul! Midsommar på en camping, passat ungar i stekande värme, grillat på stranden, shoppat på Överby och vart med underbara folket. Upp och ner, men i övrigt en jävligt go vecka! :D Ska försöka lägga in lite bilder, men allt som har med datorer att göra är lite ostabilt just nu. Det ska nog gå bra!

Tänkte gå och lägga mig nu, det ska bli fint väder imorgon så då tar vi väl båten ut och lägger oss på någon strand! :D Blir härligt det!

Godnatt!

Inga kommentarer: