21 april, 2009

Idag..

.. har jag varit och tränat! Slår vad om att ingen hade kunnat gissa den, right? HA! Nu blev ni allt chockade eller hur? Slår vad om att en del av er till och med svimmade och trillade av stolen för ni blev så chockade att ni glömde andas. Liksom, jag på ett gym, hur troligt är det?

Ha! Ha! Detta var kul. Att skrämma skiten ur er alltså. Ska fortsätta med detta, gå och träna menar jag nu, inte chocka er. Tror inte ni blir så förvånade om jag skriver ett inlägg som detta två gånger i veckan och försöker skrämma upp er med att jag har tränat, för till slut kommer ni bli vana. Kan ju iförsig skriva om massa skräckhistorier från gymmet om hur jag lyckades skjuta iväg 10kg hantlar från löpbandet för att jag trodde att det var så man saktade ner farten på löpbandet. Jo, det kan jag göra. Då har jag något att skriva om. Yes, det blir bra! Då är vi överens om saken.

Kommer för övrigt ha grym tränigsvärk imorgon, vi gick på något träningspass som hette "Dim", det var sjukt jobbigt. Har redan ont, och som en extra bonus på min träningsvärk kommer jag antagligen ha grymt ont i käften också. Jo då, ska till tandläkaren imorgon och spänna tandställningen såklart, jippi. Men vill man bli fin får man lida pin. Det vet ju alla.

Godnatt, lojala fanz. (Gissar att ni är sådär ca 2 st, men ni är bäst!) :-*

Inga kommentarer: