09 februari, 2010

Zzzzz..

Majgaaaaaaaawd vad SKÖNT det är att komma hem och ta en vaaarm dusch efter 13 timmar på stan! Åkte hemifrån ca halv 8 imorse och kom hem någon gång runt 9! Och även fast jag satt i skolan från 8-15 och revyövning från 15.30-20.15 typ så är detta mitt tredje inlägg idag. Naajs! Flyttade dock min trafikgrundkurs till ett senare datum, hade faktiskt inte tid idag på grund av revygrejen. Dessutom, om jag hade behövt sitta i 2 timmar till och lyssna på nån gubbe som snackar teori hade jag fan dränkt mig i hamnen! Lyckligtvis gick det ju att byta tid. ;)

Imorgon blir det dock inte mycket inlägg, ska iväg typ halv 11 på övning och kommer inte hem igen förräns efter 23 antagligen. Låååång dag! Men revyn ska bli BRA! Jag tog en hel del bilder idag när vi övade men jag tror jag väntar tills efter premiären med att lägga ut. Vill ju inte avslöja något! Men jag måste säga att en del av sketcherna (stavning? :S) är fucking AWESOME!

Nu ska jag slänga in en vattenflaska i frysen (så att jag har kallt vatten imorgon), se lite One Tree Hill och sen blir det nog sängen för min del!
Godnatt! :-*

Inga kommentarer: