10 februari, 2010

övaövaövaövaövaöva

Tjolahopp.
Kom hem runt 9 idag men har vart tvungen att äta och duscha innan jag kunde sätta mig vid datorn. Idag hade vi generalrepetition av revyn! Det gick ganska bra.. tror jag. :p Vi övade alltså även med smink, fet jävla foundation och supermarkerade ögon, bryn och läppar. Vi såg inte riktigt kloka ut. Har tyvärr ingen bild på mig själv med teatersmink än, det kan fixas imorgon. Men det var kul i allafall. Synd bara att det är rätt mycket dötid ibland. Men det går ju alltid att lösa.

Imorgon blir det nog inte mycket inlägg, har övning från kl 13 typ, sen börjar revyn 18 och efter det blir det fest. ;) Ska nog bli bra detta!

Längtar till fredag, det blir första gången på hela veckan som jag kan gå hem efter skolan och bara chilla! Tror nog att jag kommer gå hem och sova då! Härligt att vi har politikfagdag på fredag när alla är bakis! :D

Ajja, detta blir skitbra!
Godnatt!

Inga kommentarer: