13 maj, 2009

Längesen.

Tjaha, ska försöka blogga lite mer nu när jag vet att det faktiskt är några som läser min lilla blogg. ;) Men jag har skaffat en ny blogg på blogg.se som inte är klar än, håller på och försöker lära mig om html-koder, så att jag kan göra den fin.

I fredags var jag ledig, jag och Malene gick på ett spinningpass kl 10.15 på morgonen, otroligt duktigt av oss! Sen passade vi hennes systerson några timmar. Senare på kvällen snackade jag med sötaste Madde i några timmar, himla trevligt!
I lördags var jag och Malene i Bergen och shoppade, hittade dock inte speciellt mycket, köpte mest underkläder. Träffade även en kompis till Malene där och gick omkring med honom en stund. Åt självklart på Donken också! ;)

I söndags, är jag inte helt säker på vad jag gjorde, tror jag bara chillade hela dagen.
Måndag, var det skola, sen var jag hos Malene i några timmar tills hon skulle jobba. Då åkte jag hem och fixade lite i mitt rum. Sen ringde Andrea och undrade om jag ville hänga med ut och cruisa lite med henne och Kristin, så då gjorde vi det.
Igår var det skola, of course, sen lite träning med Malene. Sen på kvällen åkte jag, Kristin och Andrea och grillade på en brygga. Vi snackade om när vi blir russ och massa annat. Det blir kul! ;D
Idag vaknade jag och hade otroligt ont i magen, som sedan blev till illamående och ja, ni förstår nog resten. Tänkte att det var bäst att stanna hemma då, ifall jag hade något slags virus. Riktigt synd för vi hade fagdag i gympa och skulle paddla kanot och spela badminton typ hela dagen och det är ju skitkul!

Menmen, imorgon ska vi få reda på om vi ska ha examen och vad i såfall. Är nervös, hoppas verkligen inte att jag kommer upp i matte, då är jag körd kan jag ju bara säga. Hoppas på skriftlig engelska! För sannolikheten att du inte kommer upp i något i tvåan är inte speciellt stor.

Men i allafall, nu är det Grey's Anatomy så jag ska fortsätta se på det. Bilder från igår kommer antingen senare eller imorgon, har inte tid att hämta kameran just nu, ser ju på Grey's ;)

1 kommentar:

sara sa...

jag följer din blogg, de vet du ;)