15 maj, 2009

.

Idag blir det ett kort inlägg.
Jag har haft mattetentamen idag, det gick rent ut sagt åt helvete. Sen åt jag lunch med Synne på Frugård, efter det tog jag bussen hem och väntade på bättre tider tills klockan blev 5. Då åkte jag och pappa och kollade på skor, hittade ju självklart ingenting, hämtade Synne på Maxi samtidigt som vi köpte tacos till kvällen.
Åt tacos.
Sen gick vi (jag, Synne, Louise) ner till sjön här nere och badade! Årets första dopp! Bättre sent än aldrig, eller hur? Det var ganska så jävla kallt men inte så väldigt jobbigt. Vi hoppade omkring lite i vattnet och flyttade omkring på flotten som ligger därnere, sen lade vi oss på den och solade en stund, riktigt mysigt var det.
Sen skulle Synne ta 21-bussen hem och jag skulle plugga matte med pappa. Men pappa stack bort till grannen där tydligen hela kvarteret satt och drack öl. Så jag satte mig och sydde på axelband på min nyaste klänning som jag ska ha på mig på söndag, 17:e maj vettu ;) Tittade på Home&Away på YouTube också, försöker komma ikapp! Fick dock en enorm huvudvärk och lade mig under kudden en stund, sen lyckades jag självklart tappa bort nålen. Hittade den långt instucken i madrassen, skitbra verkligen!

Men anyways, huvudvärken sitter kvar och jag ska plugga hela dagen imorgon, därför går jag och lägger mig nu.
Godnatt på er, hoppas att ni mår bättre än vad jag gör nu!

PS. Hur kunde jag glömma att nämna det?! Jag kom ju SJÄLVKLART upp i matteexamen! Jävligt bra! Därför ska jag plugga matte hela helgen, haha trodde ni att jag hade blivit helt psycho nu när det såg ut som att jag satt och pluggade matte bara för nöjes skull? Än har jag inte blivit så galen!

1 kommentar:

Anonym sa...

buy facebook likes
get facebook likes

http://www.sanduskyregister.com/registercam http://www.msstudentlounge.com/Default.aspx?TabId=60&id=767
buy facebook likes facebook likes 1000 facebook likes
The virus makes the radio play and i don't do anything. What's happening?

1000 facebook likes facebook likes [url=http://1000fbfans.info]buy facebook likes [/url] buy facebook likes