18 oktober, 2009

Hejsan.

Idag har Synne och Malene hjälpt mig att möblera om mitt rum! Min syster hjälpte också till lite sen. Det blev ganska bra tycker jag. Får se om jag lyckas sova bara, det är lite jobbigt för när jag har flyttat sängen så är det inte alltid jag trivs med placeringen och då kan jag inte sova speciellt bra. Ganska konstigt egentligen men på vissa ställen i rummet sover jag helt enkelt inte bra.

Ska försöka få till ett ordentligt inlägg i morgon med lite bilder på rummet och så ;) Har varit lite dålig på att blogga det senaste, det känns som att jag har haft dåligt med tid men det har jag ju inte egentligen. Har bara varit extremt lat de senaste dagarna. Har i princip bara legat i sängen och chillat som fan! :D Ganska gött att bara göra absolut ingenting ibland.

Nu ska jag försöka gå och lägga mig och faktiskt stänga av datorn för en gångs skull, tror den skulle må bra av det ;)

Natti! ;D

Inga kommentarer: